Livslång kamp!

God kväll!

Idag blev de en lång prommis, riktigt härligt ute idag faktist! Nästan varmt.
Började redan igår med GI, så det som 2 dagen idag! Magen är helt underbar, att det kan bli sån skillnad på 2 dagar!
Kör lite egen komponerad GI igen, men de känns som enklast faktist :)

Nu ska dom sista 10 kilona bort, för jag är dö less på att vara som jag är kroppsligt! Förhoppningsvis har jag fixat de till i januari, för då har det gått ca 1 år & 2 månader sen jag startade första gången.
Sommaren bjöd ju på sina godheter och dom satt fint! Tyvärr.

Har bakat 5 plåtar med bullar idag, drygt 80st. Men åt såklart ingen själv. Fick känna den goda doften iaf, men var faktist inte alls sugen idag heller.

Imorgon ska jag till min syster och umgås & sköta på onsdag. Blir mycket promenad då & utelek med barnen:)


Lillan var trött på bröllopet och somnade i mitt knä på EN GÅNG!


Jag plockar blåbär nån gång i somras med mamma:)



KRAAM

Kommentarer
Postat av: Mor

tusen tack ..min älskade gumma!



Du är verkligen duktig.. på att hjälpa många, inte bara mamma! Det luktar och smakar underbart...

Puss



2009-09-15 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0