Knock you down

Hallå!

Nu är de dålig med uppdatering men jag är inte alls sugen på sitta skriva om onödiga saker.
Kommer dra igång igen med GI, för snart går de överstyr igen och det vill jag inte!
Då blir de att föra anteckningar här på bloggen:)



Var på krogen igår med Johanna, och det var riktigt trevligt faktist! Dock så höll vi inte på att ta oss hem om inte taxi funnits;) Tur det. Vaknade igår med lite halsont, och har det även idag dock värre... Gör ont när jag sväljer och allt möjligt.

Ska ut på jobbsök i veckan också, de blev bara ett jobbsök förra veckan. Sen kan man ju hoppas på att jag får jobba mycket mer här i Kåge tillsvidare iaf!


KRAM!

Kommentarer
Postat av: Johanna- mamma till Isolde

Tack för igår :)

2009-09-12 @ 19:54:15
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0