Just i dag är jag stark

God kväll!

Idag hade jag verkligen energi, visst.. Men nu är de totalt SLUT!
Jag sov så grymt länge idag, tror aldrig jag sovit så länge i hela mitt liv. Steg upp HALV ETT!!!!!

Käkade nå lunch, sen fick jag för mig att dammsuga mitt rum, när jag lix höll på så snörde jag ut allt som tillhör min säng i tvätt & på vädring. När jag lix höll på att dammsuga så blev de hela huset + alla lister.
Sen skurning i hela huset, dammtorkade hela övervåningen. Skrubbade upp toaletterna också. Diskade bort både lunch och middag, så jag känner mig rätt duktig :) Men nu är jag slut!

Betalade min sista räkning från lägenheten i Piteå också idag, så nu är man väl som pank :(










Tack min nära&kära för att ni finns!
Kram

Kommentarer
Postat av: Mor



Tusen tack själv.. för att du finns! du håller bra ordning här hemma =)



Kram mamma

2009-10-20 @ 16:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0