Jobb

GRATTIS Elin, du har tagit tummen halvvägs ur!

Har sökt 2 jobb på 1 vecka.... Måste ligga i. Jobben kommer faktist inte till mig, jag måste söka dom.
Lyckades även klanta mig att inte lämna in lönepappret i tid, JÄVLA KLANTARSEL!


Annars är väl livet rätt positivt:)
Jag har klippt lugg också, vart faktist rätt nöjd! Dock inte riktigt van med detta hår i ögonen men de löser sig:)

AIK vann förövrigt en riktigt snygg match i går, nu är de två borta matcher.
Sen en hemma match på lördag, i will be there;)


KRAMAR!!

Kommentarer
Postat av: Johanna- mamma till Isolde

Haha, jag gillar dig och din lugg :P

2009-10-05 @ 09:03:52
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0