...............

Ingen rubrik idag. Tycker de är jobbigt att hitta på nå varje gång!

Aik vann idag IGEN, vilka spelare alltså. Riktigt jäkla bra!

De blev en riktigt lugn och skön helg faktist. Igår blev det att se "män som hatar kvinnor", riktigt jäkla bra! Nu vill jag ju se "flickan som lekte med elden".. tro redan jag vet vad den kommer handla om. Jag listade ut vem som var mördaren i "män som hatar kvinnor" långt innan man fick veta de ;)


(Vi känner människan som äger skogen här, vi fick ta :))

Idag blev det först en tripp till Kusmark's skogar och lite arbete här ute på gården i de halvkalla vintervädret, sen hockey och sen hem till Kåge igen och sen film. Sen promenerade jag hem.
Nu är allt dött och trist här i Internet värden, tur att folk har en tlf iaf :)

Ja vad veckan har att erbjuda är inte mycket tyvärr, vi får se vad som sker.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0