Kalendern

Har en lucka idag!

Var en sväng förbi på "jobbet" idag igen, cheferna var inte där igår. Men idag! Men de hjälpte ju inte vidare mycket, finns inte en lucka öppen för jobb. Men jag fick en lapp som en karl som söker folk som vill jobba i nord norge:)
Ska jag verkligen våga de...Varför ska jag vara så FEG?!

Vill VERKLIGEN ha ett jobb så jag kan flytta hemifrån NU!


Min vikt osv, de går ju som de går! Står stilla iaf, har 8 kilo kvar att tappa. MINST!
Nu har det gått ett år sen jag började min viktkamp, och det är 8 kilo som sitter kvar av 25. Gjorde ett förjävla bra jobb om jag får säga de själv! :) Med tanke på att det inte tog mig mer än 6 mån att tappa 18 kilo. De ska komma ett nytt ryck snaaaaaaart!;)

Halloween är förbi, snart kommer julen också! SHIT.

Lilleman sätter ett ljus på minneslundens brunn, där min älskade morbror finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0