HEJA!

AIK AIK AIK :D 7-4 blev de härliga resultatet idag! Satt mycket fint den där vinsten. BRA.

Denna vecka har bara sprungit iväg känns de som, har inte hunnit med. Imorgon är de redan fredag!
Började veckan men att jobba både måndag och tisdag 8 timmars pass båda dagarna.
Onsdag blev en rätt lugn dag ändå, skönt. Jag och Johanna såg Twilight, och den var riktigt bra! Imorgon ska jag se den andra på bio med systeryster:)

Ja, och idag blev de åka till stan och sköta, och sen hem och käka och sen och se hockey. Nu är jag hemma igen, nyduschad och JÄTTE trött.

Mamma fyller år idag, och hon fick sig en riktigt fin present............ våran SIGGE kom hem :D
Han har varit instängd i grannen's förråd i drygt 1½ vecka, stackar's kisse.. Gissa om han var nå hungrig idag, och kelsjuk:) Myskisse!



Jag vill ha sommar igen!

Nä, nu blev de rätt mycket sagt:)
Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0