Utmanad

Vad heter ni? Elin och Sebastian
Hur träffades ni? Genom en kompis
Hur länge har ni varit tillsammans? 4 år i september
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej
Isåfall, vem kör bäst?
Kommer du ihåg er första kyss? Ja
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han
Vem är äldst? Seb är två år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är tvilling och Seb är Oxe
Håller ni i handen på stan? Händer väl..
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Vet väl inte om jag kan säga mig själv men .. Han är mest bara oseriös när han sjunger :P
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Väldigt lite
Vad har ni gemensamt? Vi snusar bägge två. Lika knäppa!
Blev du kär i första ögonkastet? Ja
Har ni någon speciell låt? De är så många, har ändras genom åren. Har så olika musiksmak :P
Har ni några "frikort"? Varför skulle man?!
Har ni stora framtidsplaner? Vi börjar med att flytta ihop iaf...
Har ni gråtit i varandras armar? Jepp
Har ni varit utomlands tillammans? Nä, Finland är ju dock "utom vårat land".
Vilket är ert bästa minne? Skulle nog säga utanför bastun i Korsträsk
Vem lagar bäst mat? De vette tusan, jag har mera fantasi när det gäller matlagning. Men han är bra i köket!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ja, eftersom vi inte bor tillsammans så är de svårt att göra något en vardagskväll.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? JEPP
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 25 mil.
Blir du lätt svartsjuk? Inte allt för lätt, men nog blir jag svartsjuk.
Brukar ni bråka? Ja, vem gör inte de ?
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Armar & händer
Brukar nån av er prata i sömnen? JAG :D


Jag utmanar dom som vill bli utmanade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0