Uppdatering helg

Så nu ska jag bara komma ihåg allt från helgen och skriva ner de här.

Torsdag afton kom älskade hit, vi åt grillat och såg tv på kvällen och tog de bara lugnt :)
Fredag blev en rännar dag, åkt till Kusmark en sväng och sen hem till Kåge igen och göra sig klar för att åka till syster och sen till stan och sen hem till bror och sen var de god natt. Lördag blev också en rännardag, vaknade for mot Kåge när vi är framme där kom dom på att dom glömt middagen i stan så de var bara att vända om igen, sen mot Ostvik och Östanbäck och sen hem till Kåge igen och sen till stan och slutligen hemma igen :)

Idag blev en lugnare dag, vaknade och åt frukost sen tog vi oss en promenad, väl hemma så tog vi bilen på en upptäcksfärd efter buskar och sen kika vi i grodddiket, vattnet kokade av groddyngel!!!
I fredags blev det utgång med syskonen och respektive, vi åt middag på Balzac och sen hem till bror och spela ett spel och hade skit trevligt.

Ni kan räkna med att min helg blev en katastrof med godsaker jag inte alls skulle ha ätit!

Mat i fredags:
Frukost/Lun: Naturell yoghurt med linfrön, 1 ägg
Mellan:2 bullens pilsnerkorvar (små)
2 öl
Middag: Fläskfile, ungsrostade grönsaker, sallad, oliver, champinjonsås, beasås. 1 öl
1 Öl
Kväll: 1 vin glas, 2 shotar

Mat i lördags:
Frukost: 2 fullkornmackor med ost / skinka, oboy
Mellan: 3 hårdbröd med renost, tomat, gurka
Middag: 1 revbenspjäll, pommes (gjorda i ugn, hemma) hamburger dressing
Kväll: Godis, chips

Mat idag:
Frukost: 1 mjukbröd fullkorn med ost och skinka, 2 rostade med en med ost och en med ägg
Lunch: Grandiosa pizza, en sån där liten. Kebab dressing
4 godisar
Middag: 4 potatis bullar, 5 korvskivor, 2 stekta ägg

Motion idag: Promenad rätt lugnt tempo 60 min

Vikten har gått upp 1 kilo sen jag vägde mig sist och de var en vecka sen, så det blir hårda tag i veckan igen. Men dock så har jag ju aldrig varit så bra på motion nu sen jag började med GI så nu är det hårda tag på den fronten!
Sen har jag så jäkla dålig fantasi när det gäller frukostar med GI och jag vill inte äta ägg och bacon till frukost. Har mått illa 2 gånger under tiden som jag kört den här svängen med GI så jag vill inte trycka i mig allt för mycket fett, har ju som sagt lite känslig mage och har magkatarr ibland. Men nu var det ett tag sen :)

Nä, nu får de nog vara bra för idag!
Kram



Kommentarer
Postat av: Louise

korvstroganoff, köttfärsås, baconsås, hamburgare, lax och romsås, kycklinggryta, kycklingratäng, chili con carne, grillat, tonfisksallad, omelett, pizza-omelett, kebab med god sås.. ojdå.. du skrev visst frukost.. ät två hårdbröd mackor med 3 ägg på och lite kaviar. också håller du stenhårt på kolhydraterna resten av dagen

2009-05-24 @ 21:47:40
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0