Still Counting

Hello!

Dålig uppdatering nu igen. Valborgs helgen var jättebra, god mat, trevlligt folk och SUPER väder! Det var trevligt iaf:)
Nu är jag hemma igen, eller sen i söndags men jag har bara inte orkat skriva något här.

Börjar min inskolning i piteå den 15 juni, kändes sent men så är det. Kommer få en allmän inskolning veckan före sa chefen så det blir nog bra. Då hinner jag fixa lite i lägenheten också :) Jag flyttar om 26 dagar. SHIT! Längtar tills jag får min skatteåterbäring och jag får åka på IKEA :)

Jag och pappa har precis käkat lunch, så kanske vi ska åka ner till stan och kika på en ny mobil till mig. Telefonen jag har är jag jätte nöjd med men dock så fungerar inte luren och jag måste ha headset till den, men har nu förbrukat 2 st headsets så jag är lite less nu. Har presentkort på Elgiganten så det blir en därifrån.

Jag hade velat ha den här, men den finns inte inne i butik i Skellefteå. Bara i Lulelå och där har dom den svarta.
Nu ska jag kila!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0