Ny mobil

God kväll!

Det blev en ny mobil tillslut, tog mig ett år att fundera :P Nu ska jag bara lära mig den också, de är nämligen touch knappar på vissa ställen och jag kommer åt dom vid fel tillfällen i bland och då blir jag tokig! Sen så försökte jag lägga in musik i den och tillslut fick jag in dom, men dock bara 11 låtar och blir galen!! Men bilderna går att lägga in många fler av för dom hamnar på en annan mapp, men musiken hamnar inte riktigt där jag vill. Men får nöja mig med 11 låtar tills på fredag då bejb kommer och få hjälpa mig :)

I morgon blir de simning, sen en stund på stan med Johanna och bebis. Sen får vi väl se vad som sker på kvällskvisten :)

Går neråt i vikt iaf (kanske man ska skriva med små bokstäver), rätt var det är så går man upp igen! Vägde mig i dag 5/5 igen och mätte mig på kroppen och det visade sig att jag inte gått upp något sen 11/3, men jag hade blivit ca 1cm större på alla ställen jag mäter!? Hur går det ihop..........

Nu ska jag kila ner.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0