Helgen osv

Hello!

Ingen uppdatering nu över helgen då jag varit borta, var i Fromheden och campa med mamma & pappa och några kompisar till dom. De var mycket trevligt, skit kul! Och vilket väder, om de då inte hade blåst så jävulskt! Men jag är solbränd max, de svider och bränner. Men kul var det iaf, att få göra något annorlunda.

Helgen resulterade i dåliga matvanor såklart. Maten i sig åt jag bra men mycket "fel" utöver det. Illamående, svullen har jag hunnit vara också. Svullen är jag än, som en ballong och gasig. Toan var en av dom bättre vännerna i helgen.

Imorgon blir det flytt för min del, nu lämnar jag hemmanet och lilla Kåge. Känns både bra/dåligt, trivs så bra här hemma men det ska samtidigt bli kul att få bo själv också. Är nog lite nervös ;) Hade jag vetat att jag och älskade skulle flytta samtidigt in i lägenheten hade de nog inte varit så stora bekymmer.. men han kommer på efterkälken.

Mitt mål till min födelsedag passerade förbi för ett tag sen, hade jag legat i nonstop hade det varit klart nu. Men nu är det inte så och det är bara att kämpa vidare. Men samtidigt så känner jag mig rätt nöjd ändå över min viktresa, jag har ju som sagt gått ner 18 kilo i vikt och de är en lättnad!! Jag är evigt tacksam att jag valde att göra denna resa, de har varit de värt varenda sekund!

Nä, nu ska jag duscha och göra mig klar för sista natten hemma. Stor dag i morgon!
Kram

Kommentarer
Postat av: seb

va fin du var på bilden :P

2009-06-05 @ 09:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0