HÅRT!

Hello!

Måste bara börja med att skryta över mig själv ;) Pappa spelade på DagenDubbel (trav) i onsdags och vann såklart, och i torsdags när vi passerade Preem kom han på sig själv med att han skulle testa och spela igen, och jag var inte bangen på att testa det också. Har aldrig någonsin spelat på trav och fattar inget av hur man tippar på hästar. Pappa förklarade och jag valde 2 hästar i vardera lopp och satsade 30kr. Gissa vem av oss som vann................ JAG! 1843:- + i kassan hos mig ;)

Pengarna sitter jävligt bra på mitt sparkonto nu när jag ska flytta och allt, det var riktigt jäkla tur att jag vann. Dom var välbehövliga pengarna!

Jaha, så över till min mat&motion som inte alls går bra just nu! När jag kom hem från piteå hade vi ju bestämt hur jag skulle göra och allt flöt på bra hela veckan, så kom helgen... Varför ska kvällar och helger vara som ett H-vete för en själv!?
Efter lite pepptalk med min cotch så är det stenhård GI nu igen, och även 10.000 steg VARJE dag igen. Har jag klarat de en gång kan jag väl göra de igen ? Eller hur :)


Hittade en låt med Ken Ring som har ett bra budskap : Ken Ring - Låter för barnen. (Från de ena till de andra) :P

Nu ska jag gå ner och se Wipeout! Bilder från helgen kommer sen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0