GI 4

Hello!

Åkte till piteå i dag, och ska vara här hela långa helgen:) Snart flyttar jag hit på riktigt ...17 dagar kvar. Shit va tiden går fort!
Längtar mest till att inreda och fixa och dona. Inte till att måsta vara själv :/

Dagen har gått bra idag också, håller sig väldigt länge mätt och inget sötsug. Dock så frestas man nu när de är kalas här hela veckan med go fika men de är bara att bita i de sura äpplet och se glad ut!

Mat idag:
10:30 Fru: 1 ägg, 4 rostade m. ost, te kopp
17:00 Middag: Korvstroganoff & sallad

Motion:
Vi gick fram och tillbaka till stan för att göra ärende men känns ju inte riktigt som en motions tur men jag har då iaf gått.

Vikt: +8,6

Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Shit, det går ju framåt : ) gratulerar, snart framme i mål !:) Alltså, jag tänkte höra det här med GI, måste man äta typ fisk osv? jag hatar fisk.! haha, har du nå bra tips på nån hemsida eller så man kan läsa om det?? Är lite sugen på prova när jag ser dina framgångar.. Ha det bra, //Camilla

2009-05-15 @ 10:14:32
URL: http://camillajoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0