GI 21

God morgon omvärlden!

Igår kväll& natt var det storm här, de skakade i glaslyktan som syster har inomhus! Väntade  bara på att något utomhus skulle flyga iväg från balkongen. Stormen har inte lagt sig riktigt än, ska ut på en prommis då lillan ska sova tror jag.
Har hunnit mycket nu .. Fikat och gett lillan fika, badat henne, klätt på henne, städat både hennes och lillens rum, och plockat lite både här och där.

Mat igår:
Frukost: Naturell yoghurt med linfrön, 2 hårdbröd med ost och renost, tomat
Lunch: Tacos
Middag: Bullens pilsnerkorv
Kväll: Popcorn

Magen känns direkt av när jag har "fuskat" och ätit kolhydrater, den blir så tjock så jag ser gravid ut. Sen är toabesöken lite tätare än vanligt.

Nä nu ska jag diska!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0