GI 19

Hej

Idag har de varit en arbetardag, dock hemma på gården. Men de var varmt och jobbigt i omgångar. Vi började runt 11:30 och avslutade ca 21:00. Mina händer är jätte torra och alldeles röda för att jag tvättat mig mellan varven och burit och klippt och kört skottkärra och allt möjligt. Men en härlig dag på gården med familjen iaf :)

Mat idag :
Frukost: Naturell yoghurt med linfrön, 2 hårdbröd med ost & skinka, kopp te
Lunch: 4 bullens pilsnerkorvar, 3 korvbröd
Middag: Köttfärssås, sallad. Smakade även lite pasta.

Motion idag:
Jag räknar de som dagen på gården, svettades som en gris! Och jag stod inte stilla.

I morgon ska jag till min syster och sköta tills på fredag morgon, ska bli kul :) Sen på fredag ska jag åka in till stan och möta upp mamma & pappa för att handla och sen åker vi på en husvagnssemester en helg. MYSIGT!
På måndag flyttar jag mitt pick och pack till Piteå, känner mig inte alls lika nervös längre över jobbet och inskolningen heller, känns rätt bra. Har bokat in mina allmänna inskolningsdagar också, så nu är det bara att flytta och börja jobba :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

bröd? pasta? eeeeileeeeeeeeeeeert :P

2009-05-26 @ 23:09:58
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: mor

Tusen tack för all hjälp på gården och även innomhus som du är så skicklig på.. tur att vi har underbara ungar som VILL hjälpa till utan att tvinga er!!

Längtar också ut med vagnen.. ska bli skoj att få "äga" dej en sista gång. Sen så flyger även du ut ur boet.. blir din egen, som våra 3 andra barn.. himlar! Helt plötsligt står vi här utan barn! vart tog tiden vägen! Tycker det var nyss vi hade 4 små söta snälla änglar här hemma! Men ni har lyckats.. verkligen!

puss gumman, love you!

mamma o pappa

2009-05-28 @ 00:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0