GI 11

Hello

JAG HAR JOGGAT IDAG :D Är stolt! Stoppade 5 gånger under rundan, och jag sprang faktist längre än förväntat.
Bra låt : http://www.youtube.com/watch?v=vc8n4_vkRVk&feature=related

Åt frukost idag sen for jag ut på en blöt jogging runda, det började regna halvvägs. Men inte allt för farligt ändå. Försökte hålla gång tempot högt i stoppen också och det gick jätte bra. Jag orkade jogga i uppförsbacken!! Gjorde jag inte sist.
Nä, men jag är nöjd. De är som sagt så jäkla skönt efteråt, så det blir fler gånger:)

Nu är älskade påväg hit, och jag bara väntar och väntar .....

Ställ nå frågor eller nått.. vet inte vad jag ska skriva. Känns så tråkigt att bara sitta och skriva om vad jag ätit osv...

Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi, Tack. Jo det är typ enkelt =) och jättegott.

Nej jag känner inget sug alls, jag längtar bara tills nästa gång jag ska äta så jag får laga nån mer god mat :) Måste visseligen handla in lite grejer men det blir på onsdag =)

2009-05-23 @ 14:28:51
URL: http://camillajoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0