GI 10

God kväll!

Idag blev en seg dag.. Vaknade av att älskade ringde och väckte mig klockan 11. Dom andra i huset hade visst redan hunnit fika och farit till stan utan att jag märkt de! Sov hårt.

Lyssna på denna låt : http://www.youtube.com/watch?v=bUHqsUAFKdo. En annan version av Malena Ernman's- La voix.
Den är fin låten :)

Hade tänkt att jogga idag, men de blev inställt när regnet kom över oss.. Fan vad de regnade här i dag! Trodde de skulle ge med sig nån gång, visst nu på kvällen men vi for till stan och handlade. Ska springa i morgon och det SKA jag verkligen!
I morgon kommer älskade hit också, så de blir en extra lång helg :)

Mat idag:
11:30 Frukost: 1 ägg
13:00 Lunch: 2 hamburgare med sallad, ost, dressing, tomat, lök. Lite yoghurt med linfrön & solrosfrön
20:00 Middag: 3 potatisbullar, 3 korvskivor, 2 stekta ägg. lingon sylt

Blev väldigt sen middag idag, sen lunch och ingen var hungrig så vi åkte och handlade först och klockan bara sprang iväg!

Nä nu ska jag kila neråt!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

träna NU medans du endå är hemma på dagarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-20 @ 22:38:57
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0