GI 1

God kväll!

Idag var första GI-dagen igen, har gått helt utan bekymmer! Åt däremot för lite mat idag, men det tar man lätt igen! Kör en liten blandning av LCHF & GI. Egen komponerat!
Sov så klart allt för länge idag, men väl uppe så blev det furkost och sen traskade jag till J. Sen tog vi oss en promenad i de fina vädret.

Hade bestämt mig för att jogga nu i afton men det blev inställt efter att jag före middagen krattade ihop lövhögarna till skottskärran och gick med den 5-6 svängar och tömde den, som en gammal tant gick jag och resulterade i SMÄRTA i ryggslutet såklart, och som grädden på moset fick jag även huvudvärk !

Blir två promenader i morgon, eller en prommis och en jogging. Får se hur ryggen är.. den har börjat tjorva igen. När jag lägger mig i sängen på kvällarna har jag sån smärta att jag börjar må illa. När jag var hos naprapaten så sa han ju att jag har en inflammation i ryggen så kanske inte sååå konstigt.

Mat idag:
Frukost: 1 makrill burk, 1 ägg, Naturell yoghurt med linfrön & solrosfrön
Middag: 2 hamburgare(utan bröd), med ost, tomat, sallad, lök, ham.dressing

Motion:
45 min promenad lugnt tempo

Vikt:
+11kg
Med vikten så menar jag att jag har så mycket KILON kvar att tappa!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat spikmatta? läs om den på nätet. Shakti är nog den bästa. Säljs bla på Ostviksmassage team i stan, (vid arbetsförmedlingen)

2009-05-13 @ 10:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0