12 days to go!

Hallå i stugan!

Nu är det inte länge kvar.. börja känna lite panik över saker jag behöver och jag vill ha MASSOR, vill på IKEA också.
Ellos har rea, så jag ska beställa mera sängkläder, gardin till sovrummet osv :) LÄNGTAR.
Sen så fyller jag år om 17dagar, då blir lillan STOR :D Äntligen får man gå på systemet själv. Så jäkla skönt att slippa be någon.

Mamma har bakat banansockerkaka, och de är sinnessjukt gott! Kanske jag smakar en liten skiva ;) Tycker jag varit rätt duktig och man ska ju inte förbjuda sig själv för då frossar man iställe. Men OBS de är första gången sen 11/5 som jag äter något onyttigt.


Nä nu måste jag kila, vi ska snart till syster med fam.
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

du är utmanad!!

2009-05-19 @ 20:05:06
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Louise

jag kanske vill beställa nåt med dig från ellos, så kan vi ju dela på frakten

2009-05-19 @ 20:08:07
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0