Veckan som var

för nu är det helg igen! Kom underfund men att jag inte suttit vid datorn sen i söndags...Finns annat intresseant att göra!
Bra träning också, men tanke på att jag mest troligt inte har någon i lägenheten heller.

Måndag, var jag hos dietisten och allt gick bara bra efter det så promenerade jag upp till gymmet och körde hårt!
Tisdag var en jobb/ slappar dag.
Onsdag sprang jag och mamma på stan och jag jobbade kvällen.
Torsdag blev en träningsdag/tandläkare/ motionsdag! Körde först 30 min obietreak på gymmet och även styrketräning sen promenerade jag in till stan för bussen skulle inte gå när jag var klar, väl hemma gick jag till tandläkaren och sen promenerade jag hem därifrån också :)
Och idag, bär det av till Arjeplog med mor&far och älskade :) Ska bli kul! Fiska,basta, köra skoter osv !

Började om igen i veckan med detta "sluta äta godis & allt annat onyttigt" i veckan, och det har gått som smort! Inga problem alls, det känns i kroppen när jag inte äter det också.. mår bättre, magen känns bättre. Finns bara fördelar.
Så vikten är påväg neråt iaf!;)


Skottade för ca 2 veckor sen, måste bara visa vilken BAMSE snöklump som vägde BLY som jag orkade skotta bort!!;)

Nä nu måste jag hinna packa färdigt!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Haha det går väl inte så vidare. Jo de är där jag köpt kort men det är inte så välanvänt, men nu ska jag börja använda det, har problem med ryggen och gick just till sjukgymnast och han gav mig övningar jag ska göra på gymmet också så jag har inge val ;P

2009-03-27 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0