Trötter

Hej & gäsp!

Av dessa sju dvärgar, så är jag trötter för närvarande! Känns som jag jobbat i evigheter, men dock bara sen i lördags!
Jobbade till 21 i går, började 7.30 i morse och slutade 21 idag också, börjar 07.00 i morgon.... Jobba & sova.
Jag orkar verkligen inte med nått socialt liv just nu, känner mig både som trötter & butter.

Imorgon när jag slutar jobba så åker jag och J till stan och tränar, sen hem till syster min och äta mat & klädparty.
Just för tillfälligt känner jag min inte alls sugen på nått i morgon, sova sova sova!! Men jag vet att det ska bli trevligt ändå!

Jag vill att det ska vara onsdagkväll nu så jag får vakna upp och det är torsdag! :D Längtar jätte mycket efter att få vara med er igen, ni är wundebaral!:)

är tråkig och har inget mera att skriva... ska gå och kojsa nu!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0