Tack

Hej och kul att ni kikar in trots att jag är skitdålig på uppdatera!!

Nu har det varit jobb på schemat sen i lördags till i morgon, sen är jag ledig! Ska till A-plog och det ska bli riktigt kul, har inte varit där sen i oktober och helgen ser jag verkligen fram emot :)!!
Det är jätte skönt och kul att man får jobba mycket, men varför ska allt komma på en gång och inte lite mera utspritt och lika ofta!? Man har ju inget annat liv än sova & jobba när det blir så... Men jag är ändå tacksam att jag får jobb för de resulterar ju bara i pengar :D

Kikade lite på lägenheter idag igen, och jag har nog bestämt mig vilken jag ska ha.. Vill dock ha en större men jag får väl börja litet och bygga mig uppåt iställe :) Blir rätt dyrt också att ha en större lght, men jag ska iaf ha en 2, men dock på 52kvm. Med kokvrå :/ Men just i denna lght så rymmer jag faktist ett litet bord om jag vill :)

Så nu väntar jag bara på få jobbet jag sökt, ska ringa dit på måndag och höra vad dom säger.

Nu måste jag kila igen, ska börja packa för morgon dagen!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0