Ny dag, nya tag

Hej allihopa!

Nu har jag varit riktigt dålig på uppdatera, men jag prioriterar inte datasittande när jag är borta utan försöker hålla mig borta från den tills jag kommer hem! Har som sagt varit i Arjeplog och det har varit riktigt bra, kul att vara där igen :)
Blev lite promenader, eller rättare sagt så gick vi nästan överallt ! God mat och mycket snack såklart. Blev sen hemkomst i går så jag stannade i piteå tills i dag, och såklart var det jätte kul! Kan inte ha annat när man är hos er :)

Vi såg den där filmen Australia som låtit varit bra av många, och det var den! Helt klart sevärd, riktigt bra film.

Måste bara få berätta att jag och älsk har varit tillsammans i år i dag :) Du är bäst älskade pojk! Puss

I veckan ser det inte ut som det blir något jobb än så länge, men vem vet dom kan ringa när man minst anar det! Hoppas på jobb iaf, har planerat att försöka mig på 4 tränings pass denna vecka också, imorgon är första dagen iaf. Sen blir det nog onsdag, torsdag, lördag eller söndag. Beror på hur min helg kommer att se ut i övrigt!

Ska ringa i morgon till jobbet jag sökt i piteå och höra om dom vet om jag kan börja jobba i sommar så jag vet om jag ska ta en lght eller inte. Börja kännas lite stressigt nu faktist! Men jag längtar som tusan till att flytta nu!!:) Blir att köpa ett gymkort på korpen och träna med L och jobba och stöka i lght så jag ska nog inte behöva vara så mycket själv hoppas jag!;)



Snart har jag läst ut boken också, så nu är det bara 1 bok kvar! Den/dom är sjukt bra, kan rekomendera den boken också! Nä, om man ska börja tänka på refrängen kanske, och dimpa i säng och läsa lite!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0