Måndag

Tråkiga måndag... trött är jag i dag också!

Det blev träning 4 gånger veckan som var, riktigt härligt! Ska försöka få in de i schemat i veckan också, det behövs så det sjunger om de! Har drygt en månad kvar på träningskortet så måste verkligen använda de max nu. Sen blir det lättare att springa och vara ute och träna, för sen bor jag i piteå och då ska jag köpa ett nytt gymkort där :)

Ska beställa lite sängkläder nu tänkte jag, för det lär ju behövas att ha några omgångar med sånt. Kom på mig själv efter att jag bestämt mig för vilka jag ville ha att L har precis likadana :P Från Ellos.

Idag blev det en lång prommis med J, riktigt härligt väder idag också. Lite svettigt till och med! Blev prommis med familjen i går och även då superväder. Onsdag ska jag på teater med mina systrar och brors flickvän, har inte varit på teater i min fritid utan bara med skolan, så det ska bli trevligt!:)  Lördag ska vi åka och kika på lägenhet, åh det är så spännande, hoppas verkligen den är fin!

Nä, nu ska jag betala lite räkningar och beställa nya !
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0