Lägenhet

Hej allihopa!

Nu har jag bokat mig en lägenhet i Piteå, känns super bra! Hoppas bara att jag får den och jag SKA ringa i morgon och höra om jobbet, vaknade så sent i dag och sen åkte jag och tränade ganska direkt och helt plötsligt var klockan halv fem.
Det blir en 2:a på 57kvm iaf, om jag nu får den. Ser ut att vara en mysig lägenhet så jag hoppas verkligen jag får den och ska åka och kika på den så fort det bara går.

Som sagt så tränade jag idag, har bestämt mig nu för att verkligen se till att det blir 3 gånger i veckan och gärna 4 om jag hinner. Börjar om med GI idag igen. Är så less nu på mig själv att jag släppt efter så mycket på go'sakerna och vikten står ju som sagt stilla, har väl hellre gått upp än ner nu på sista tiden.

Träning idag:
30 min obitreak.
Armar tills jag inte orkade lyfta mera. 27kg, 15x5rep


Ikväll blir det kalas för min bror som fyller 25 år, grattis grattis! Fika/gosaker skippar jag idag, och ett tag framöver.
Nu ska det jäkla hända något alltså, har 3 månader på mig att tappa 8 kilo så nu gäller det att ligga i om det ska ske, för dom kilorna sitter fast som sten!


Dags att kila! Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

wihii wohoo ring mej när du pratat med hon :D

2009-03-11 @ 08:35:35
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0