Lägenhet

Hallå!

Nu har jag varit och kikat på lägenhet, och den var riktigt fin & fräsch, köket var större än jag trodde faktist! Och det var ny kyl & frys och riktigt fint faktist. Jag är nöjd, och har nu mailat HSB och sagt jag vill ha den. Ska dock ringa dit i morgon också!:) Åh, vad jag längtar! Kommer jag närmare mina nära och kära, och även lite längre ifrån dom nära och kära som finns här. Men ni är välkomna att hälsa på!
   
Lite pix från lördagens visit till piteå, och när vi kikade på lägenheten & åt mat :)


Helgen har annars varit lugn och skön, älskade har varit här och såklart så har helgen varit alldeles för kort, men nästa helg ska vi åka upp till Arjeplog, min familj till älskades familj. Ska bli kul !:)

Blev inte mycket med träning i veckan, endast 2 ggr! Men i veckan har jag planerat in 3 dagar iaf. Imorgon ska jag till dietisten så vi får väl se vad som sägs där.


Nu ska jag käka, sen är det bara chill framför tv:n ikväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0