Klipp!

Vilket klipp! Har tjuv börjat handla till den blivande lägenhet. Kika lite idag på en kaffe bryggare, och jag hittade ingen under 500:- då tillslut pappa ser en för 200:-, visst den var fin och liten.. men jag vill helst ha allt i samma färg. Vi åkte upp på Shape på hemvägen och där hittade jag lite saker jag ville ha och även : Kaffe bryggare, vatten kokare, brödrost i samma sort och färg (svart). Kostade egentligen 700:- för alltihopa, men jag shoppade såklart på rean och betalde "bara" 400:- för allt.
    

Det är ju något jag kommer använda mig mycket av så jag tycker det var ett riktigt klipp! Sen hittade jag även en oval ungsform på rean som jag också köpte. Hängde upp mina nyaste gardiner i sovrummet i går som jag tänker ha nånstans i lägenhet sen också bara för att testa hur det passade i rummet och till kuddarna på sängen som är i samma tyg. Fick ett par i julklapp som min syster sytt med kuddar till också, och även dom jag har nu så jag har då gardiner iaf :)

 


Lovade ju J att jag skulle lägga upp en bild på Isolde när mamma skötte henne, och hon fick liten på kort när hon log!:)
 


Ikväll blir det bara en lugn och skön hemma kväll med mor & far, se tv och bara ta't lugnt! Oj så härligt.

Nu är det maaaat!
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min söta lilla dotter :)

2009-03-13 @ 18:55:10
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0