Jobb/lght

Hello!


Nu är det som fixat och klart det här med flytt och lägenhet & jobb! Ringde dit idag och har nu fått veta att jag får jobb i sommar och lägenheten är bokad, och jag är medlem i HSB så nu har jag förtur också om nu inte någon som har fler poäng än jag vill ha den men det är bara att hoppas. Ska ringa nuvarande hyresvärd i veckan tänkte jag och höra om när han har tid att jag kommer och kika på den. Känns hur jäkla kul som helst!! :)


Idag blev det träning igen, känns skönt att få pumpa lite. Dock lite träningsvärk i armarna men det gör mig inget för då vet jag att jag gjort något. Blir träning i morgon igen, sen får vi se om det blir lördag eller söndag. Helgen ser ut att bli lugn och skön iaf, om nu inte något jobb dyker upp!

Ikväll är det hockey igen, vi hoppas såklart på vinst men vi får väl se om hoppas dom inte har lika otur som i måndags.
Ska käka middag hos J ikväll också, som vanligt då de är hockey!


Nu ska jag vara lite social med J, sitter här redan nu så jag måste vara lite trevlig och inte sitta bara hära!:P


Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att du kommer till Pite : ) Var är lägenheten som ni hittat?

2009-03-16 @ 17:34:42
URL: http://kgrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0