Helgen+pics

Hej hallå!

Börjar med helgen då, var super bra faktist! Tråkigt dock att vi BARA fick 1 fisk som inte alls ser så fräsch ut innuti dock mycket rom men kolla den där klumpen han han längre fram (vi kastade bort den iaf),
och att det bara var sol fredag&lördag.Hade varit bra med sol heeela helgen, men det kändes att den tagit på,på oss alla ! Det brann typ i ansiktet när vi åkte hemåt, och det gör de ännu :P Det blev alltså mycket fiske, skoter, bastu och god mat :) TACK,det var riktigt bra helg!

Var och tränade idag, riktigt skönt att börja veckan med träning! Blir mera träning i veckan också.
Fick positiva kommentarer idag av en gubbe på gymmet också.

Han: Oj va länge du står på den där maskinen!
Jag: Hehe, jo visst!
Han: Du måste ha bra kondition
Jag: Nja, inte speciellt..
Han: Ja, så bra kondition har då inte jag! (hahah)
Jag: haha, nä just det!
Han: Ja jag hinner då runt på alla maskiner här inne och du står fortfarande kvar och trampar!
Jag: Jo, jag håller på i 30 min. Varvar den och löpmaskinen

Ja, sen så babblade vi på lite om hur bra maskinerna var och så, men det var lite kul faktist!:) OBS! han är typ 65-70år.
Så det är en härlig blandning på folk i gymmet:)

Imorgon ska jag vara barnvakt en liten stund för J ska åka och ge vovven frid. Sen ska jag åka till min syster och hälsa på! Måste även få berätta så töntig jag är som ser på BIGBROTHER igen! :P Det är avsnitten från -03, jag minns ju inget från den tiden så det är lite kul att se faktist.. med Linda Rosing, ojoj säger jag bara så pinsam.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0