Helg igen!

Vad veckorna bara rullar fram, man hinner knappt med så är det helg igen! Så jäkla skönt.

Igår blev det träning igen, har nu tränat 3 gånger den här veckan hittills, blir i morgon igen :)
Vikten har gått ner 2 kilo sen i onsdags.... men med viss obs, vätskeansamling?!  Känns dock skönt att vara tillbaka igen på "ursprungs" vikten. Har iaf 7 kilo kvar tills jag nått mitt mål som är satt den 5/6-09.

Ringde på lägenheten idag och tänkte boka fast någon tid man kan komma och kika, men fick inget svar. Mest troligt så jobbar han väl skulle jag tro. Men ska testa senare idag också, är grymt peppad på flytta nu och få mig ett nytt jobb. Känns jätte kul!:) Men också tråkigt att lämna hemmet och familjen. Tur det inte är så långt bort!


Idag blir det först stan med mor och far, sen bara ta det lugnt tror jag. Imorgon är det träning och sen hockey, och hoppas givetvis på vinst, eller rättare sagt dom MÅSTE vinna. Blev förlust igår, men nu står det 3-2 till LHC.

Nu måste jag kila

Kram & ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0