Bitterfittan

God kväll!

Igår var jag och mina systrar & brors flickvän och såg på teatern "Bitterfittan", när jag fick höra att det skulle vara en monolog tänkte jag bara att nej, så tråkigt att sitta och lyssna. Men de var riktigt bra! Intressant och så jävla sant allt hon sa om kvinnor & män, jämställdheten osv... Rekomenderas att gå att se! :)

Imorgon har I skuggan av värmen biopremiär, boken som Lotta Thell skrivit (3:dje boken). Jag och J tänkte gå och se den på måndag, så jag hoppas att den går då och att det finns plats!

Idag blev det jobb också, dock bara 5 timmar men det är alltid något, mera jobb nästa vecka.
Imorgon är de även fredag igen, älskade kommer hit och myser. Lördag ska vi åka till piteå och kika på min förhoppningsvis blivande lägenhet :) Och söndag blir nog en slappar dag. Tänkte träna en gång i helgen också, få se när jag kan klämma in de.

Veckans motion:
Måndag:
Tisdag: Gym, 20min obietreak, 10 min styrke
Onsdag: Promenad rask takt 50 min
Torsdag: Promenad rask takt 20 min, Gym 30 min obietreak, 20 min styrke
Fredag:
Lördag: PITEÅ
Söndag: Förmodligen träning här! 


Vikten står stilla, ska till dietisten på måndag igen.. får väl se på vågen där om det skett något sen sist. Tror även vi skulle mäta fettprocenten igen i kroppen. Gjort det en gång tidigare där och hade "normal" värde av fett då.

Nä nu ska jag se tv en liten stund, sen lägga mig och läsa klart sista boken av Lotta Thell, den är så sjukt bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

I måndags var vi ju faktiskt ute och gick en timme :) Såg också att jag skrivit om fel bok i min blogg men orkar inte ändra, haha!

2009-03-19 @ 23:27:35
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0