Skellefteå

Hello!

Nu sitter jag vid en UNDERBAR dator gämfört med min egen, behöver inte sitta på golvet eller i sängen, behöver inte sitta och hålla i kontakten.. Nu sitter jag bara skönt på en datastol och knappar :)

Åker hem i morgon igen, har varit här sen i söndags och ätit massa gott, så dom där 3 kilona jag förorat sen jag flyttade hemifrån har jag säkert gått upp igen! :P Nä men jag har kunnat börja äta mycket bättre sen i onsdagskväll.
Söndag blev en lugn kväll iaf, hjälpte till att måla lite och slogs med myggen! Måndags gick vi på stan och kika runt, har bakat bullar igår så jag blev helt slut. Och idag har syster och barn varit här så vi ha solat och cyklat och hälsat på andra syster'n och käkat glass och varit på småbåtshamnen och allt möjligt!:)

Nu ska jag hem och knega i två dagar sen är jag ledig i helgen och då blir det bara ta't lugnt för veckan blir det jobba och främmande, sen åker jag hem igen nästa fredag för då är det Skeå-festivalen :D Ska bli jätte kul, jag längtar massor!
Måste hinna tvätta i veckan också, hoppas verkligen det finns någon tvätttid!!!!

Nu ska jag gå ner och chilla framför tv:n en stund sen är det god natt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0