Så var de över..

Go kväll allihopa!

Nu är jag hemma igen i lägenheten efter min visit hemma i Skeå :) Riktigt kul och trevligt där hemma, mys!! Älskar att ha folk runt om mig och trivs som fisken i vattnet hemma i Skeå. Men de blir nog bra här också så småningom...

Torsdag gick vi runt på stan en sväng och sen hem och käka tacos:D Goott! Sen blev de bara en lugn kväll. Fredag som vanligt handlardag och sen for vi på 7-års kalas för lilleman börjar bli stor :) Lördag var det släktträff i Ragg. myggigt och jävligt .. Dock kul att träffa släkt:) Lördag kväll var jag hos Johanna hela kvällen, trevligt trevligt  de med. Och idag åkte jag hem. Kan väl som bara kort sammanfatta att de var en bra helg och inte långt bort till nästa gång :)

Imorgon ska jag på intro igen, men nu ska jag vara på jobbet där jag ska jobba. Inskolning mån,tis,ons ledig torsdag och sen börjar jag jobba på riktigt på midsommar. Bra med pengar då :)

Nä nu måste jag sova!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som att du inte trivs så bra i piteå

2009-06-14 @ 22:51:57
Postat av: Johanna- mamma till Isolde

Tack för i lördags, underbart! Men nu ska jag sova för det blev ju som sagt bara 2 timmars sömn :P

2009-06-14 @ 23:26:18
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Postat av: mor



Mysigt att få ha dej hemma.. tyvärr blev det så mycket med kalas i helgen så vi hann inte vara med dej!

Men nästa gång ska vi grilla=)



puss mamma

2009-06-15 @ 15:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0