Midsommar

Hej och glad midsommar !

Nu går jag snart av min arbetar helg, de har gått över förväntan! Ser inte allt för ljust ut med arbete efter sommaren, då dom inte är i behov av vikarier...:/ Men vilken underbar arbestplats! Trivs redan jätte bra, och de känns så skönt.
Måste börja söka mig ett nytt om de inte är någon större chans till fortsatt jobb. Eller också kommer jag att flytta tillbaka hem och söka jobb där. Tyvärr så är ju jobben inte något som ligger och väntar...


Åker kanske hem i morgon kväll, är ledig tills onsdag kväll så då kanske jag åker hem. Eller så kommer dom hit inte riktigt bestämt mig än. Jobbar bara 2 dagar till veckan och sen är jag ledig igen, men jag har då skrivit upp mig på vikarielistan så hoppas dom ringer om de behövs! :)

Magen är betydligt bättre men jag har illmående stunder under dagarna som är lite jobbiga.. men inte alls i klass med dom jag hade förra veckan, och det känns jätte bra. Maten funkar inte riktigt som de ska, nu när jag mått illa så har jag ju inte velat äta speciellt mycket så förtillfälligt är jag väldigt liten i maten. Rör ju på mig som sagt betydligt mer än förut så vikten går mest troligt neråt :) Har inte införskaffat mig en våg ännu!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du? på ett boende eller?

2009-06-21 @ 09:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0