Magen är PAJ

God kväll !

Magen har jag ju skrivit om tidigare att jag mått illa, varit uppsvullen gasig osv... Nu börjar jag bli så jävla less för det är inte kul att sitta på intro dagar och typ le när man helst skulle vilja sitta på toan och spy! Så känns de ungefär... Får svettningar och mår allmänt illa. Men ska nu till läkarn på torsdag och ta lite prover. ÄR INTE GRAVID!

Idag var det en intro dag igen då, en sån där allmän. Vilken info man får när man börjar här, aldrig jag fick nått sånt hemma inte. Tycker de är jätte viktigt och bra info vi fått under dessa dagar. Lite små jobbigt sådär klockan 08.00 på morgon, men jag får ju pengar :D Imorgon börjar min första arbetsintro dag, börjar med kvällspass. Man brukar ju bara vara två på kvällar och helger, men det kändes lite konstigt att jag räknas som den "andra" personalen första dagen! Men det ska nog gå bra ändå, lite jobbigt med alla namn och ingen deligering har jag ju hunnit få än så jag tycker synd om den jag ska jobba med i morgon för de är inte kul att jobba med någon som inte ha deligering.

Imorgon tänkte jag cykla in till stan och handla lite mat, de börjar vara dags för de nu.. Iaf i kylen, skafferiet finns de mat i :)

Nä nu ska jag kila!
Kram

Kommentarer
Postat av: mor

hoppas det gick bra med cykeln idag... blev det någon mat i kylen?

kram

2009-06-16 @ 18:40:48
Postat av: Camilla

Min magkatarr försvann av Lchf kosten :) men nu har den börjat smyga sig tillbaka för att jag inte får i mig någon frukost när jag börjar jobba kl 7 på morgon :( det är synd, vet inte vad jag ska äta. Bara tanken på mat så tidigt på morgon gör mig illamående haha

2009-06-22 @ 13:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0