Jobb

God kväll allihopa!

Det är dåligt med uppdatering pga datorn, man måste sitta och trycka in strömkabeln hela tiden för den är glapp. Måste då skriva och göra allt med en hand och det orkar man inte! Längtar tills man kan köpa en ny dator:)

I morgon blir det jobb, på självaste midsommar.. gör inte så mycket för jag får en härlig lön i juli;) Missar dock de trevliga sällskapet men de ska vi ordna nästa helg iställe så jag kan vara med.

Var hos läkaren idag och konstaterade att de var magkatarr som jag redan anade själv, men mådde så jävla illa!
Så nu känns de redan bättre, mycket av de hade hunnit sätta sig på mitt psyke.

Min lägga ...De ska göras om mycket men så här långt har jag kommit på ca3 veckor.

Nä nu ska jag kila!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0