Intro X2

God kväll!

Jag var så trött i går kväll när jag skulle se mitt Big brother så jag somnade i soffan ca. 00.00 och vaknade upp 04:45 och de första jag ser på tv:n är "stripteas men", vet ej om de var en reklambild eller vad det var, men jag skrattade lite tyst för mig själv att jag somnat till Big brother och vaknar upp till nått helt annat. Sen sökte jag mig till sängen för fortsatt sömn!

Gått på stan idag också, blev en heldag. Inhandlade en klänning, leggings, present till älskade, överraskning till mamma och mat :) Det var en trevlig dag på stan och rätt hyffsat väder för en gångs skull.

Imorgon är de sista intro dagen med kommunen, lyftteknink och massa prat! Kommer väl somna där också. Sen åker jag hem till mitt forna hem :) Läggdags nu, kom hem runt 20:00 och har hunnit diska bort all disk.. brukar inte ha så mycket disk faktist. Lagade massor med mat så de blev 5 matlådor att stoppa i frysen, duschat och packat. Så nu är det god natt!!

Hörs i morgon
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

tack för idag :)

2009-06-10 @ 22:44:38
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tjena :) nja jag väger mig typ inte så ofta, litar heller inte på min våg. har väl inte hänt så mycket mer än 4,5 kg eller vad de nu var. men har ju heller inte ätit de längre än 3 veckor så :) och just nu har jag tjejveckan, känner mig allmänt svullen och äcklig. Hur gör man när man har det och är sugen på något heeeela tiden? jag blir galen, haha

2009-06-10 @ 23:39:06
URL: http://camillajoo.blogspot.com
Postat av: mor

hmmm det ska bli spännande =))



Så dukig du har varit.. lagat mat så det blir 5 st matlådor, det börjar bra =)

längtar efter dej, vi ses i morgon.. jag väntar på stan!



kram och godnatt/ mamma!

2009-06-10 @ 23:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0