Helg!

Hello!:)


Jag ska egentligen ligga och sova nu men jag skulle bara tvär hit runt klockan 01.00 men då var jag tvungen att installera mitt bredband som tog en jävla tid och innan jag hunnit tittat runt på både viktiga och oviktiga sidor så hiner tiden rinna iväg. Jag är så trött nu att jag ser typ suddigt, stavar fel så jag måste radera HELA tiden.... USCH!

Har jobbat idag, slutade tolv gick hem och kikade igenom posten och all reklam och sen gick jag ner till vårdcentralen och sen till konsum som är här vid mig och gick en liten omväg hem, så totalt så promenerade jag i drygt 1½ timme idag i denna värme :) Hem och städa och laga mat. Sen har jag bara slappat framför tvn.


Men nu måste jag sova, ska tvätta i morgon/idag innan mamma och pappa anländer. Ska bo med dom i husvagn i helgen, MYS:) Gillar att vara med min familj.


God natt! Kram

Kommentarer
Postat av: mor



Tack gumman.. kul att få rå om er också=) och att ni vill vara med oss! men varm och svettigt var det.. eller hur!??

kram mamma och pappa

2009-06-28 @ 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0