Allt i ett

Hallå!

Nu ligger jag i min säng och bara chillar, inte direkt de bekvämaste faktist! Intro dagen idag var väl ingen höjdare då dom pratade i 4½ tim om saker jag redan kan och vet om vårdarbetet, dock bra med en genomgång igen ... men inte 08.00 på morgonen .. trodde jag skulle somna!!

Idag blev de en utflykt till havsbadet och kikade på alla som gick på balen, vi cyklade fram och tillbaka. Ca: 7 km enkel väg!
Jag tror seriöst aldrig att jag rört på mig såhär mycket någonsin! Promenerar eller cyklar varje dag nu, men de är skönt faktist, känner inte de dära "åh va jobbigt att gå ut". Så förhoppningsvis ska de visa sig på vågen ;)

På torsdag är de intro igen, lyftteknik, hjälpmedel. Gjort sånt på skolan och jobbat med sånna saker i drygt ett år så jag kan de ju redan men alltid bra med en rep :) Sen åker jag hem till Skellet över helgen. Känns skönt faktist :)
Tänkte lägga upp lite bilder från min födelsedagx2, och lite annat smått och gott.



så nu har ni många pix,nöjd nu mamma ?:)
Kram


Kommentarer
Postat av: Louise

du får gärna skicka dem från din kamera till mig!

2009-06-09 @ 23:24:34
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: mor

ler... japp och du blev jättefin i håret när du klippte dej! Sen tycker jag att det bästa som kan hända mej är att våra barn verkligen kan umgås =) puss

Undrar om det är Lindys kompis som klippte dej!?



det blev ingen bild på din pizza.. som blev kvar
blink*



kram mamma

2009-06-10 @ 11:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0