Städartagen!

God kväll!

Idag blev de som sagt jobb, var rätt pigg i morse faktist och fick i min frukost! Kors i taket.
En kort tur idag bara, slutade halv ett och vandrade sedan hemmåt.

Väl hemma så hade jag bokat tvätttid klockan 13, förstår inte hur de kan bli så mycke tvätt på en vecka med bara en person i hushållet, dock så körde jag mitt duntäcke i en maskin också.
Så idag har jag:
-Tvättat 4 maskiner
-Hängt, torkat och vikt tvätt
- Dammsuga
- Skura
- Dammtorka
- Diska
- Handtvättat mina fårskinnstofflor & torkat dom
-Rensa ut nå mera papper och kastat bort
- Vattnat blommorna
- Renbäddat
- Gått till HSB med uppsägningspappret

Sen är de säkert nå mer små pill jag har gjort.. Men full rulle mellan 12.45 till 17.00. Nu har jag rätt precis tagit mig en lång och varm dusch och funderar på att kojsa snart, lägga mig och läsa.

Är de bara bra väder i morgon blir de nog en stadstripp!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0