Sommar

den är snart över.... känns de som! Jag börja ha lite panik inför de. Har jag inget jobb innan 12 augusti så kan jag tyvärr inte bo kvar här längre, känns faktist jätte tråkigt nu när de börja kännas bra att bo här. Jag vill verkligen inte gå på soc. bidrag heller de känns inte bra, då flyttar jag hellre hem igen och söker jobb där och hoppas de går bättre.

Piteå är faktist en fin stad, med många trevliga människor och de är sån lyx att kunna gå/cykla in till stan vilket man inte alls är van! Känns bättre än jag trodde att de skulle göra att bo själv också. Känns som livet lutar utför just nu...............


Ske-å festivalen är förbi och det var jätte trevligt att träffa massa folk! Dock så var de kallt och jag hade ont i fötterna när kvällen började lida mot sitt slut. Men kort och gott kan jag säga att jag tjänade på att gå dit ;)

Nu är de helg igen och jag jobbar, inte helt fel tider ändå. Hinner med mys på lördag, de ska bli jätte kul!! Det var så längesen vi var allihopa. Nästa vecka är en kort dagars vecka, känns rätt skönt. Hoppas på bra väder bara!

Bilder kommer senare!
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0