PDOL

Hello!

Kom en från jobbet för ett tag sen, och är hyffsat trött. Lite små ont i skallen och ett tryck i bröstkorgen, mest troligt någon kota i ryggen som jävlas!
Jobb i morgon igen, måste sova när som helst! Ska upp 06.00 i morgon nämligen.

Snart är de helg igen, och de är så skönt! På fredag kommer som sagt min älskade syster med sambo och då ska vi käka suring;) Gott! Lördag blir de party och söndag slappar dag skulle jag gissa. Måndag jobb och sen är jag ledig två dagar, då ska jag till bejb :)


Nää, nu har jag inge mer att tillägga!
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna- mamma till Isolde

Jag kommer nog upp över dagen på lördag :)

2009-07-22 @ 22:32:47
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/
Postat av: Mor



Ha en trevlig helg med syster och måg...

vi tar hand om dom små trollen, så Evelina kan koppla av! Och njuut av suringen,.. hoppas Evelina och Krister fixar detta nu=)



kram mamma

2009-07-24 @ 17:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0