Måndag

Hallå!

Så var de måndag igen, helgerna går för fort! Men jag har haft mycket trevligt iaf:) Tack för en bra helg!
Jobbade nu ikväll, och jobbar även i morgon ska även hinna tvätta lite och gå förbi HSB.

Om 15 dagar är mitt sommarvikariat slut, och de är sjukt vad tiden gått fort!! Shit, de är hemskt.
Tiden bara springer iväg...

Ringde bredbandsbolaget idag och skulle säga upp mitt abonnemang hos dom, då ska dom koppla mig till en annan då bryts samtalet, ringer igen och en annan svarar och ska göra samma sak igen, ja men gissa om de bryts då också. Ringer upp en stund senare och är arg så den tjejen ringer till dom andra säger att dom ska ringa upp mig. Och då gick de bra tillslut. Har rensat igen lite papper också som jag samlat på mig, varför sparar man så mycket skräp igentligen...?

Jaja, imorgon ska ja till HSB och lämna in ett skriftligt uppsägningspapper, så då har jag de ur världen iaf!
Mycket att tänka på.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0