Gott & bla

Tack för att ni inte ger upp hoppet om min dåliga blogg.
Har verkligen inte alls haft ork till att blogga nu på ett tag, jobbar och är trött så jag orkar inte spendera så mycket tid här.

Så var de en ny vecka igen.. vilken underbar vecka jag har framför mig, jobb alla dagar utom i dag och som ett plus i kanten är arbetsdagarna bara 5 timmar långa så jag har resterande tid av dagen att tillbringa ute om vädret tillåter.

Velar ju väldigt mycket just nu om jag ska bo kvar här eller flytta back till Skellefteå, det är lockande...
Men jag törs inte bestämma mig riktigt än, har tills sista juli att fundera iaf. Tänk om man visste allt redan!
Nästa vecka är de PDOL och då blir de party, för jag är ledig :) Syster och hennes sambo kommer hit och partar med mig. Sen är månaden SLUT! Fan va tiden ska gå fort nu helt plötsligt....

Ja, vi får se hur jag gör. Känner mig jävligt förvirrad just nu i många stora beslut.


Lite olika bilder, från Skeå-festivalen, surströmmingsmiddag hemma osv :)
Kram

Kommentarer
Postat av: mor

Hej gumman!

du måste göra som ditt hjärta känner...



men du är alltid välkommen hem=)Piteå finns kvar utifallatt!



kram mamma

2009-07-14 @ 22:37:10
Postat av: Johanna

Jag tycker som din mor, dvs kom hem :)

2009-07-18 @ 19:55:30
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0