FESTIVAL

Hello!

Sorry för dålig uppdatering i veckan! Har inte haft ork eller lust att skriva här...
Har hunnit med en hel del sen sist.

Var ju hem mitt i veckan och sen jobbade jag två dagar och sen kom mamma och pappa hit till Piteå på campingen och då for jag dit och umgicks, badade, solade, cyklade, åt gott och massa kul:) Sen var det jobb igen i några dagar och sen kom min syster med barn hit i tisdags och åkte hem idag. Vi har hunnit med bad,stadsvisit, käkat gott och massa annat skoj!

Första bilden: Mamma hade så fint hängt upp ett lakan för att solen inte skulle bränna så mycket på oss, pappa skulle precis läsa något för oss i tidningen när lakanet ramlar precis ner över han! Det var jätte kul,kanske inte ser så ut men!:)
Andra bilden: Väntar på att grillen ska bli varm så kockarna kunde börja grilla.
Tredje bilden: Våran husvagn, förgård och cyklar
Fjärde bilden: Äntligen mat. Jag mamma och kusin


Nu är det helg igen, jobbar i morgon igen sen åker jag hem till Skeå- festivalen över helgen sen är de hem och jobba igen.
Trivs bara bättre och bättre här faktist, känns så mycket bättre nu med både jobb och att vara själv boende.
Tur jag har dig Louise!:)

Mat och vikt & motion går inte alls så bra för mig just nu.. Men ska börja om min livskamp snart igen!

Time to sleep! Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

haha men vi har ju inte hunnit träffas nå än :P

2009-07-02 @ 22:22:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0