Vägning

Hallå!

Idag är ju den rätta dagen för att väga mig igentligen, men jag tycker om att kolla lite då och då, men går dock mest utifrån en dag i veckan, så nu ligger jag -3 igen :) Hoppas det håller i sig bara!
Drinkarna funkar då bättre än förra gången jag gjorde de, känner ju såklart av hunger och sug men nu vet jag att om jag lägger mig och sover så får jag äta direkt jag vaknar igen, känns inte alls som ett lika stort problem som förr. Nu är det det större problemet träningen, men som sagt så blir gymkortet direkt jag fått pengar iaf!

Snart kommer J hit och jag måste nog skynda mig lite och få på mig på kläder, sitter bara i pjamas :P
Sen ska vi åka till stan och kopiera nå CV:n till mig och springa en stund på stan, sen ska vi och se bio, YES-MAN.


Sen så vill ja se

Annars blir det som bara lugnt idag, känns bra :)
 
Nu måste jag rappa på!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0