Torsdag & trött

God kväll!
Idag blev inte mycket gjort, laga mat, suttit här och umgåtts med L,K ett tag & A en liten stund :) Trevligt att göra annat än att bara sitta här i lght när gubben är borta.

Dricker drinkar ännu, men jag äter vanlig mat till middag för att vänja mig sakta igen.. ska köra BARA drinka nästa vecka då även middag. Så kroppen får känna av det lite först, magen är som sagt svullen och gasig sen jag började med dom så jag ska nog ta det lite lugnt. Gym kortet ska jag köpa när jag kört klart drink-veckorna eftersom jag annars inte kommer orka löpa på så lite näring. Har kännt mig sjuk sen i går, huvudvärk & trött.. men det är nog för drinkarna skulle jag tro, det avtar väl :) Blir vägning på lördag morgon, få se om de hänt något på denna korta tid!

Mat idag:
Frukost: Drink
Lunch: Drink + 1 riskaka
Mellan: 1 mjukbröd med skinka och skagen ( vana sen GI + GALET hungrig)
Middag: Korvstroganoff, 1 morot

Jag kommer att fortsätta med GI efter drinkveckorna är över igen, men då kommer jag gå in i fas 2 tro jag. Ungefär samma sak i alla faser men bara lite mindre kolhydrater.

Nä nu är det dags att gå i säng, gubben ska upp tidigt i morgon och jag tänkte vara duktigt på att stiga upp vid nio så jag hinner göra något innan jag åker hem. Ska stanna i piteå ett tag och umgås med L på stan, sen ska jag hem och umgås med J,J,M bastu & mat:) trevligt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tack :) Ja dom låtarna är grymma! Vad fint sminkad du är på din header förresten :)

2009-01-09 @ 10:45:41
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0