Stenhårt!

God dag allihopa:)

Idag börjar jag med BARA drinkar, alla måltider. Känns verkligen behövligt, var tvungen att väga  mig i morse igen och det visade -2 kilo, eller urspungsvikten sen jag tog min paus strax före jul.

Idag ska jag på mötet med min chef, och ska promenera dit, och hem med J som ska komma och möta upp mig efter mötet :) Kika över min ekonomi i morse, och gymkortet får vänta tills lönen kommer!

Jag är så stolt över min älskade också, söker jobb i piteå & även planer på flytt :) Lght han har nu har jag klagat så mycket på till hyresvärdarna men dom verkar ju ha tummen mitt i handen, det tar minst 8 dagar för dom att svara på ett mail och det händer ändå ingenting. Så nu ska jag börja söka lght åt OSS i piteå, så vi kan bli sambos:)
Vilket även resulterar i att jag måste ta och bestämma mig om jag ska börja plugga eller jobba, iofs så ska jag göra båda vilket som :)


Har inte så mycket att skriva mera just för tillfälligt.
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

ÅÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅÅÅÅÅ UNDEEEEEEEEEERRRRRBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTTTttt!!!!!!!

2009-01-12 @ 16:09:33
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0