Resume!

Hej och sorry igen för dålig uppdatering!

Skulle som sagt upp och jobba i morse, så jag la mig tidigt och orkade inte skriva då! Trots att jag sov 8 timmar så försov jag mig, men dock väckarklockans fel! Kom iofs "bara" 30 min försent! :P

Fredag åkte jag från älskling och till piteå för att där vandra runt på stan och shoppa med L, mycket trevligt :)
När jag kom hem åkte jag dirket till J och åt middag och spelade spel, sen var det hem och sova för en ny arbetsdag.
Men nu är jag ledig ett tag iaf, känns rätt skönt eftersom jag har fått jävligt ont i höger axel av någon konstig anledning, det strålar från axeln och upp baki örat och ner i armen ibland också. Haft de sen i fredags.

Känner mig inte alls flitig med drinkarna, eftersom jag jobbar vill jag gärna ha nå mer stadigt att stå på än så länge så jag byter bara ut mellanmålen och lunchen om jag är ledig, och äter vanlig mat till middag, dock med lite kolhydrater!
Imorgon ska jag ENBART dricka drinkar så jag måste inhandla fler portioner i morgon och tänkte även svänga förbi gymmet och köpa ett kort och springa lite grann:) Känns super skönt och kul! 
Ska på möte imorgon med chefen igen, eller vi ska ha en uppföljning från förra mötet.

Snart är det dags för BB också, känns lite nervöst! Då är det dock inte alla som vet vad jag snackar om kanske, men några! Jag ska DOCK inte själv ha barn/föda barn. 


Älskade älskling <3


Vågen rör sig fortfarande inte, vilket känns rätt bra trots att jag inte ALLS motionerar! DÅLIGT av mig.
Men nu i veckan sätter det fart:) Längtar tills jag har fått in rutinen igen, man känner sig FRÄSCH,PIGG & GLAD :)
Finns inget negativt med träning!

Nä nu ska jag kila ner och fortsätta se filmen A lot like love med min kära familj:)
Flytt till piteå.... maybe;)
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är också lite nervös! Imorgon tycker jag att vi ska sätta oss ner så ska jag hjälpa dig att skriva ett cv så du kan söka jobbet! OCh sen flyttar vi :)

2009-01-11 @ 22:43:09
URL: http://mammaundertjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0